3 Mart 2009 Salı

LİMONUN ANISINA





Sevgili LİMONun Gölgemin yanına gitmesine engel olamadık.veterinerimiz lale ve senemin 3 gün elinden geleni yaptığı,ama genede kurtarmayı başaramadığı sevgili limon.
kelimeler bazen insan acısını ve özlemini dile getirecek güçte olamıyor.hele ki,insanın mücadelesinde yenilip,ne yaparsa yapsın başaramadığı şeyler,boğazımda düğüm düğüm.
her kayıp aynı yenilgiyi,telaşı umudun bitişini yaşatır mı?yaşatıyor.
sondan önceki günlerde limona dair ne varsa,yaşamının kısacık anlarına dair,hepsi gölgemde bütünleşti.
kurtaramadık seni limon,şimdi sende rüzgarın oğlu oldun.aynı bulutlarda gölgeme eşlik eden neşeni,gülümsemeni kaybetme...gölgeme selam söyle..
onu çok sevdiğimi,çok özlediğimi söyle.
dokunduğum her köpekte,gölgemin kokusunu,bakışını,nazikliğini,tutkusunu yaşadığımı söyle...orda yalnız değilsin.
ama burda biz yalnızız.
gölgem...
limonumu koru,o küçük..hatalar yapar,ona öğret...büyümeyeceği bir diyarda kollarından ayırma.
sana burdan,çiftliğimizden,diğer arkadaşlarından,simbadan ve benden ve yüreğimizden sana dair her özlemi yolladım.gözyaşlarıma aldanma ,kapkara gözlerini bana dikerek ayıplayarak bakma..başaramıyorum.sensizliğe alışamıyorum.
onun küçüklüğüne aldanma...
limon çok başkadır.
sevginin boyutları sonsuzdur,o sonsuzluk içinde size bahar çiçekleri yolluyoruz.
hep bizimlesiniz.
ama biz sizsiz kaldık...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Gamze Ablacım Cok tesekkür ederiz PayLasımınız için
Limon & GöLge siz yoksunuz ama hala bızımLesiniz Unutmadık Unutamayız
Cok erken ayrıLdın Yanımızdan lımonum :( Tabiki üzgünüz , tabiki yerin doLmayacak ama Alısmaya mecburuzz
Seni Sewiyorum Ve coooK özlüyorum Birtanem .. :(

Sen rahat uyu Benım guzel oğLumm :(
Tekrar Cok tesekkür ederiz Gamze AbLacım ..

HazaL YıLmaz

tatlıdaisym dedi ki...

Limon'um,bebeğim benim,hayatımda unutamayacağım mutluluğumun en güzel parçasıydın sen.elime doğdunuz o günü, dokuz saati hiç unutamam,dizlerimin üzerine çöküp,biraz şaşkın,biraz endişeli o saatlerin sonunda güzel kızımın,süt kokulu 8 tane yavrusundan en özelisin sen, çünkü adını ben koydum,öyle benimsedim seni,öyle de kalmış...çok üzgünüm oğlum,resimlerin benimle kaldı,seni çok özleyeceğim,rahat uyu...