20 Mart 2008 Perşembe

BİR GARİP KÖPECİK! İNSANLIK MI? ZATEN YOK


Dedik ya garip köpek diye, hayvancağızın başına gelmedik kalmamış. 3-4 gün kadar oldu, çiflite idim. Akşam saat 22 civarında duyarlı bir vatandaş geldi ve heyacanla, 'ne olur yardım edin. ilerde bir köpeğe süratle giden bir kamyon hayvana feci şekilde çarptı, ne yapabiliriz diye beni de telaşa düşürdü. sağolsun hemen Vet.NİHAT BEYİ aradım adam cağız Caddebostan da imiş Biz Ömerli deyiz ben 1 saat içinde gelir bakarım dedi. Gecenin karanlığında gereken acil müdahaleyi yaptı. Bizde
hayvanı çifliğe aldık, Köpek dişi kangal, çokta genç tahminen 7-8 aylık falan. Dahada kötüsü belliki birisi onu sahiplenmiş ama adamın ne umurunda, çünkü kulaklarını kesmişler, hemde gelişi güzel, hayvan kulaktanda sıkıntıda. Şimdi durumu çok feci arka tarafı kalçadan çarpılmış iki bacağıda parçalı kırık, şu anda dostum Vet. Nihat hergün köpeğe gereken tedaviyi uyguluyor. Bizde gerekli bakımı yapmaya çalışıyoruz. İnşallah toparlayıp sakatta olsa hayata yeniden başlaması en büyük dileğim. Garibimi siteden sizlerle paylaşmak istedim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Insanlik var ki, Nihat Bey ve sizler o hayvana destek veriyorsunuz... Bir duyarsiza karsi 3-4 duyarli insan olmasina sevinmek gerek:)
Hande