12 Mayıs 2008 Pazartesi

BEST DOG CLUB da bir pazar günü

10 mayıs 2008 cumartesi günü PAKO nun sayfasında Sayın Deniz BİLİROĞLU'nun çiftliğimiz hakkındaki yazısından sonra,çiftliğimizde 11 mayıs pazar anneler günü çok keyifli yaşandı.Köpek sahipleri kafeteryamızda kahvaltılarını yaparken , köpekleri bahçemizde birbirleriyle tanıştı,oynadı ve eğitim tekrarlarını yaptılar.
günün en güzel hikayesi,20 günlük dünya güzeli prensesleriyle ve labrador köpekleriyle ziyaretimize gelen bir aileye aitti.Anne ilk anneler gününü bizimle paylaştı,yaşattığı onurdan ötürü teşekkür ederiz.Bebeğin ,labradorla dostluğu bizim için ,basında son günlerde yazılanların aksine son derece dikkat çekici ve özeldi.
Aile köpeklerini,bebekleri dünyaya gelirken,fazlalık olarak görmemiş,onu da ailenin bir bireyi gibi değerlendirmiş,bu zorlu dönemdeki değerli zamanlarını köpeklerinin bakımına da ayırmaktan kaçınmamışlar.hatta ilk anneler gününde köpeklerini de alarak,çiftliğimize gelmişler ve aile olmanın güzelliğini,köpekleriyle ve bizimle paylaşmışlar.
yazılan ve düşünülenlerin aksine,buradan size aktarmaya çalıştığımız düşünceyle, "sevmekle başlar hersey" diyerek yola çıkmışlar.
Burdan bu güzel aileye sevgilerimiz iletiyoruz ve fotograflarını bekliyoruz.

Sayın Deniz hanım'a yazısından ötürü teşekkür ediyoruz.
Yeter ki paylaşmak isteyelim,aynı coşku ve sevgi yüreklerimiz de oldukça,birlikte çok güzellikler yaşayacağız...

""Bir hakim dedi ki : Yazıda bir kargayla bir leyleğin beraber uçtuğunu, beraber yemlendiğini gördüm.Şaşırdım kaldım;derken aralarındaki birlik nedir, onu bulayım diye hallerine dikkat ettim.
Şaşkın bir halde yaklaştım.Baktım, gördüm ki ikisi de topaldı."

Mevlana, Mesnevi, II.cilt "

Hiç yorum yok: