21 Mayıs 2008 Çarşamba

KÖPEK IRKLARINDAN "LABRADOR" ÇİLEK VE Mİ




Güzel kızım Çilek ve Mişa'nın kızı Mi

Çilek'in kedilerle olan dostluğunun hikayesi:

Çilek bana geldiğinde henüz 2 aylıktı. Irkı labrador retriever, o bir çek güzeli:) çek doğumlu. hiçbir zaman beni koruması için bir köpek sahiplenmeyi düşünmedim. Çilek uysal olması, sevecen olması yönünde yetiştirildi.

2.5 yaşına gelene kadar kedileri sadece sokakta gördü, yani bebekliğinden beri kedilerle büyüyen ve o nedenle kedilere alışan bir köpek değil. 2.5 yaşındayken ben sokakta annelerini kaybetmiş 3 minicik kedi yavrusu buldum. amacım tedavi edip hemen tekrar güvenli bir yere bırakmaktı. Dışarda antibiyotik veremeyince eve getirdim onları ve çilek tirtir titremeye başladı heyecandan. tamam dedim, köpek gidiyor. napsam ne etsem derken o günün akşamında kediler çileğin koynunda uyuyordu. memelerinden süt emdiler, yalancı gebelik geçirdi Çilek.

Neyse çok uzatıyorum sanırım:) çileğin kedilerle dostluğu böyle başladı. Şimdi kediler ona tıslasa bile asla karşılık vermiyor. Fotoğraftaki kedinin annesi mişa çileğin en sevdiği kedi arkadaşı. mişa hamileyken çileği istemeyeceğini düşündük. Doğum süresi boyunca çilek saatlerce mişanın yanından ayrılmadı, yaklaşan diğer kedileri uzaklaştırdı. yemek yemedi, su içmedi, ki çok oburdur. Yavrularımız dünyaya geldikten sonra da onlarla oynadı, mişayla birlikte yaladılar, sevdiler. Çilek gerçekten iyi bir köpektir. Hiçbir agresyonu yoktur, ona saldırmak isteyen bir köpek olduğunda da bana bakar, ben bekle kızım derim, köpeği uzaklaştırırım. Köpeğimin kimseye zarar vermesini istemem. Gerçekten gerektiğinde korur ama sanırım.

Böylesine uzun bir yazıyı okuma sabrı gösterenleri de kutluyorum:)

teşekkür ederim,

Daha güzel fotoğraflarda görüşmek üzere...

OYA YALVAÇ

2 yorum:

Unknown dedi ki...

sevgili kcnq1ot1

kısacık iletişimimizde bende iz bıraktı.çilek ve mi yi bizle paylaştı,bizi onurlandırdı.ev halkına kocaman sevgisiyle çileğin doğumuna hazırlanıyor.
oya hanıma yürekten teşekkür ediyorum ve en kısa zamanda çiftliğimize bekliyorum
gamze göksoy

Adsız dedi ki...

:) Gamze Hanım ben de sizi tanıdığım için çok memnunum. Fotoğraf paylaşmanın en güzel tarafı da bu sanırım, güzel insanları tanımak...

çilek ve mi ordaki bütün hayvan dostlarını kucaklıyor:)

Oya.