24 Temmuz 2008 Perşembe

SATILAN KÖPEKLERİMİZ








Sevgili OSCAR
3,5 Aylık erkek golden retriever.
ARAS ailesinin gözbebeği oğulları.Aslında oscarı kendilerine seçmişlerdi ama 2 golden beslemek şu an için onları zorluyor , ona yeni ve sevgi dolu bir aile arıyorlar.
diğer kardesleri yeni evlerinde yeni aileleriyle yaşamlarını sürdürüyorlar.

Oscar için istediğimiz fiyat 600 USD dir.
şecereli anne ve babanın oğludur.
tüm aşıları yapılmıştır.tuvalet eğitimlidir.
fotoğrafta oscarı annesiyle oynarken görmektesiniz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

oscarı ben almak isterim size nasıl ulasabılırım eğer satmadıysanız hayatta en cok sevdiğim sevgisinin bana mutlulık verdiği nadir seylerden bırı goldendır benım de pasha adında bır goldenım vardı ama çalındı 3 senedır kopek bakmıyorum ama çok istiyorum

Gamze GÖKSOY dedi ki...

merhaba

Oscarı büyük ihtimalle alacak biri var.
ancak mailinizi verebilirseniz ben sahibinin numarasını size ileteceğim.bir değişiklik olup olmadığını kendisiyle irtibata geçerek öğrenebilirsiniz.
selamlar
g.göksoy